14 برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی【اندروید – ویندوز】

The best video editing software in 2020

در این مطلب به معرفی برنامه های برتر برای ساخت تیزر تبلیغاتی خواهیم پرداخت، و بهترین این برنامه ها اعم از رایگان و غیر رایگان، برای پلتفرم های ویندوز، مک، آیفون و اندروید را بررسی خواهیم کرد.

بهترین برنامه ویرایش ویدئو و ساخت تیزر تبلیغاتی که امروزه می توانید دانلود کنید کدام است!؟ پاسخ این سوال وابستگی زیادی به کلیپی که میخواهید درست کنید و همینطور توانایی های شما نیز دارد. به عنوان مثال یک برنامه ویرایش ساده که توسط یوتیوبر های آماتور و روی یک گوشی هوشمند از آن استفاده میکنند قابل قیاس با بهترین برنامه ای که برای ساخت فیلم های حرفه ای روی سیستم عامل مک مورد استفاده قرار می گیرد، نیست. ما در این آموزش یک راهنمای کامل را از برترین نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی، در انواع مختلف آن معرفی خواهیم کرد. همین طور اطلاعات کافی در مورد آن ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت تصمیم بگیرید کدامیک از آن ها برای کار شما مناسب و بهتر است.

یک مرد در حال میکس ویدیو

در این مطلب هر کدام از این برنامه ها به صورت مجزا بررسی و مرور خواهند شد. این که کار اصلی این برنامه چیست؟!، برای اجرای آن به چه تجهیزاتی نیاز خواهید داشت!؟ برای تهیه اشتراک اصلی این برنامه به چه هزینه ای نیاز است!؟ شرط و شرایط و قوانین استفاده از این برنامه چیست!؟ و تمام اطلاعات دیگری که شما برای انتخاب بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی برای خود نیاز خواهید داشت، از مواردی هستند که در ادامه به طور کامل به آن ها پرداخته خواهند شد.

خبر خوبی که می توانیم به شما بدهم این است که شما می توانید کلیه نگرانی های خود را مبنی بر هزینه ای که باید برای نرم افزار مورد نظر خود پرداخت کنید دارید را نادیده بگیرید. در لیستی که در اداره معرفی می گردد گزینه های زیادی برای کاربرد ها و مصارف متعدد وجود دارد که قطعا از بین آن ها پیدا کردن یک گزینه رایگان که همان کار را با همان کیفیت به شما تحویل دهد کار چندان مشکلی نخواهد بود. در صورت رایگان نبودن برنامه مورد نظر خود برای ساخت تیزر تبلیغاتی یا تدوین فیلم سینمایی می توانید برنامه دیگری را با همان قابلیت ها و البته به صورت رایگان، انتخاب کنید. این نرم افزار های بدون هزینه، خدمات فوق العاده و با کیفیتی را در اختیار شما قرار خواهند داد. ضمن اینکه در ایران با یک جستجو ساده می توان تمامی نرم افزارهای پولی را به صورت رایگان دانلود کرد!

یک مرد در حال میکس ویدیو

به طور خلاصه، چه از بهترین و حرفه ای ترین لپتاپ ها و یا سیستم های مناسب برای تدوین استفاده کنید، و چه از یک موبایل هوشمند ساده، چه جزو حرفه ای ترین افراد باشید، که یک تازه کار مبتدی، این آموزش برای شما مطالبی مفید خواهد داشت. پس در ادامه این آموزش برای پیدا کردن بهترین برنامه موجود روی پلتفرم های ویندوز، مکینتاش، اندروید و آی او اس با ما همراه باشید.

1. Adobe Premiere Pro: بهترین برنامه حرفه ای ساخت تیزر تبلیغاتی و تدوین فیلم در ویندوز و مک

Adobe Premiere Pro یکی از از دو برنامه حرفه ای و اصلی مورد استفاده توسط حرفه ای ترین متخصصان ویرایش ویدئو است. طیف وسیع کاربرد های این برنامه از ویدئو های کوچک یوتیوب تا ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای در تلویزیون و حتی فیلم های پر زرق و برق هالیوودی، گسترده است. دومین برنامه Final Cut Pro می باشد که در رتبه دوم این لیست قرار دارد و به موقع به آن خواهیم پرداخت. اینکه شما کدامیک از این دو برنامه را انتخاب کنید به فاکتور های متعددی وابسته است. اما مهمترین و اصلی ترین فاکتوری که می تواند محدودیت های زیادی را برای شما ایجاد کند این است که Final Cut Pro صرفا روی سیستم های مک قابل اجرا می باشد. پس اگر شما یک تدوینگر استفاده کننده از ویندوز هستید، باید به شما بگوییم که Premiere Pro بهترین گزینه برای رفع نیاز های شما خواهد بود.

Adobe Premiere Pro: بهترین برنامه حرفه ای ساخت تیزر تبلیغاتی و تدوین فیلم در ویندوز و مک

ویژگی دیگری که میتواند برتری این برنامه نسبت به Final Cut Pro را به اثبات برساند و به آن قوت دهد این است که Premiere Pro بخشی از بسته نرم افزاری ادوبی تحت نام Adobe Creative Cloud است که برنامه های قدرتمندی مانند افتر افکت، ادوبی استوک و سایر نرم افزار های گرافیکی و پویا نمایی در اختیار شما قرار خواهند گرفت که می توانید برای پیدا کردن جلوه های ویژه، تصاویر گرافیکی، آهنگ ها و افکت های صوتی مورد استفاده در تیزر تبلیغاتی از آنها استفاده کنید. اگر شما اکنون هم یکی از استفاده کنندگان از Creative Cloud هستید و اشتراک آن را دارید، پس یک دلیل خوب دیگر برای استفاده از این برنامه به شما داده شده است.

اگر شما صرفا از مک استفاده می کنید و علاقه ای به اکانت Creative Cloud و ویژگی های آن ندارید این برنامه با ویژگی های قوی خود برای ساخت تیزر تبلیغاتی – فیلم های سینمایی و تدوین کلیپ های حرفه ای همچنان یک گزینه خوب برای شما خواهد بود. پشتیبانی این برنامه از طیف وسیعی از انواع ادیت ها و تکنیک های ویرایش تصویر، فرمت ها و کیفیت های مختلف مانند 4K، 8K و یا VR این برنامه را به یک برنامه فراگیر و قدرتمند تبدیل کرده است.

این برنامه ویرایش حرفه ای به شما امکانات فوق العاده ای را برای کنترل و تغییر ویدئوی مورد نظرتان را خواهد داد. شما می توانید روی ساخت چندین پروژه به صورت همزمان متمرکز شوید. برای اینکار نیز به منابع پرقدرت و بیشماری دسترسی دارید. قابلیت همزمانی خودکار این برنامه به شما امکانات خوبی را برای مدیریت شات هایی با زوایای مختلف را خواهد داد. همچنین برای بالا بردن سرعت کار شما نیز امکان تعیین و تعریف کلید های ترکیبی متعددی در برنامه ایجاد شده است. امکانات قدرتمند کارکردن روی یک پروژه به صورت ریموت و از مکان های مختلف نیز، یکی از ویژگی های اصلی این برنامه برای ساخت تیزر تبلیغاتی است.

2. Final Cut Pro X: بهترین برنامه حرفه ای تدوین در مک

همانطور که در بالا نیز گفته شد کمی سخت است که این نرم افزار را بهتر از نرم افزار های Premiere Pro و یا vice-versa بدانیم، زیرا هر دو این برنامه ها استفاده های بسیاری در صنعت سینما داشته و کاربرد های خوبی از خود نشان داده اند. هرچند، تفاوت های در این میان وجود دارد که یک دید کلی را برای انتخاب به شما خواهد داد و یکی از مهمترین این تفاوت ها این است که برنامه Final Cut Pro X در مک نصب می شود.

Final Cut Pro X: بهترین برنامه حرفه ای تدوین در مک

بهینه سازی برنامه Final Cut Pro X برای سیستم های مک چه از نظر کارکرد و چه از نظر قیمت یکی از بهترین مواردی است که در مورد این برنامه میتوان به آن اشاره کرد. همینطور این برنامه این مزیت را دارد که استفاده از آن بسیار ساده و روان است، و با پک های الحاقی‌ (پلاگین) به نسخه های حرفه ای تر اپدیت می گردد. این برنامه نیز به طور قطع دارای تایم لاین حرفه ای، ابزار های گروهی، طیف گسترده ای از افکت های حرفه ای، ویژگی های سازمانی و یک ویرایشگر کامل و مجزا برای ویرایش صوت و صدا نیز می باشد. بعلاوه اینکه در آپدیت جدید این برنامه که در ماه آگوست منتشر گردیده است، ویدئوهایی که به برنامه وارد می شود به صورت اتوماتیک تحلیل شده، و حرکات اضافی از آنها گرفته میشود. همینطور این ویدئو ها می توانند بدون حذف جزئیات مهم به صورت مربعی، عمودی، افقی و یا هر نوع دیگر خواسته شده، کراپ و کادر بندی شوند. یک گزینه ایده آل برای استفاده از ویدئو های مختلف در پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی.

با همه این ویژگی ها ارتباط داخلی پریمیر و افتر افکت، پشتیبانی از فرمت های بیشتر، خروجی های متنوع، دسترسی به پلاگین های بیشتر، قابلیت استفاده در دو پلتفرم ویندوز و مک باعث شده که در پروژه های سینمایی از پریمیر بیشتر استفاده شود.

3. Adobe Premiere Elements: یک گزینه ایده آل برای کاربران مبتدی ویندوز

شاید شما در زمینه ساخت کلیپ یک حرفه ای نباشید، و یا حتی برنامه ای هم برای حرفه ای شدن نداشته باشید. شاید فقط بخواهید یک کلیپ کوتاه برای سرگرمی بسازید، یا یک کلیپ خانوادگی کوتاه و یا حتی کانال یوتیوب شخصی خود که زیاد هم برای شما اهمیتی ندارد. البته ممکن است برنامه هایی برای اینکه یک روز یک حرفه ای شوید را دنبال کنید، اما از یک راه ساده و بدون دردسر. برای تمامی موارد گفته شده نرم افزار Premiere Elements ارائه شده توسط ادوبی بهترین گزینه است.

Adobe Premiere Elements: یک گزینه ایده آل برای کاربران مبتدی ویندوز

این برنامه با نرم افزار گفته شده به عنوان گزینه اول (پریمیر) تفاوت های زیادی را دارد، همینطور نسبت به آن منوی ساده تری داشته و برای افراد مبتدی کمتر هراس انگیز خواهد بود. همینطور مسیر یادگیری و حرکت به جلو برای شما در آن بسیار ساده تر است. اما با این وجود این برنامه هنوز امکانات شگفت انگیزی مانند تشخیص چهره، افکت های صوتی و همینطور موسیقی های دسته بندی شده مختلف را در خود دارد.

شما تمامی امکانات مورد انتظار برای یک ادیتور حرفه ای را می توانید در آن داشته باشید. ترنزیشن ها، قابلیت کروماکی، تغییر شفافیت و مواردی از این دست. تدوین ویدئو در آن بسیار ساده و کاملا بصری است. بعلاوه امکاناتی مانند جست و جوی هوشمند، گزینه های تثبیت تصویر و توابع اتوماتیک مانند تشخیص چهره و صداگذاری هوشمند، به سرعت بخشیدن به ساخت تیزر شما، کمک شایانی خواهند کرد. یکی از قابلیت های حرفه ای که در نسخه 2020 به این برنامه اضافه شده و گزینه ویژه آن به حساب می آید، تشخیص زاویه دید برای جایگذاری اشیا ثابت نسبت به نقطه دید به صورت خودکار در ویدیو می باشد.

4. Premiere Rush: بهترین برنامه برای تدوین فیلم روی موبایل

آخرین جزئی که از ادیتور های ویدیو ادوبی باقی مانده است، برنامه ای برای اجرا روی اندروید و IOS است که Premiere Rush نام دارد. این برنامه یک اپلیکیشن سازگار با پلتفرم های مختلف و جدا از پلتفرم است که میتواند روی گوشی یا تبلت شما تمامی قابلیت های برنامه Premiere Pro را فراهم سازد.

Premiere Rush: بهترین برنامه برای تدوین فیلم روی موبایل

این برنامه به عنوان یکی از بهترین برنامه های تدوین در موبایل، نمونه ساده شده از رابط کاربری برنامه Premiere Pro است، که یک پنل کاربری بزرگ با آیکون های زیاد دارد که برای استفاده در پنجره تاچ بهینه سازی شده اند. این برنامه به شما امکان ویرایش همزمان 4 ترک ویدئویی و 3 ترک صوتی را خواهد داد. طبیعتا این برنامه از خویشاوند نسخه دسکتاپی خود یعنی Premiere Pro ویژگی های کمتری دارد. اما ویژگی های پایه ساخت تیزر تبلیغاتی در آن حفظ شده است. از این دست میتوان اضافه کردن ویدئو به تایم لاین با درگ و دراپ کردن و همینطور ویرایش موسیقی پس زمینه را نام برد.

Premiere Rush می تواند در مواردی به عنوان یک مکمل Premiere Pro مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال می توان  بعضی از مراحل حرفه ای ساخت تیزر تبلیغاتی را روی Premiere Rush انجام داده و برای تکمیل آن از ویژگی های حرفه ای Premiere pro استفاده نمود. به هر حال Premiere Rush این توانایی را دارد تا به صورت کاملا مستقل توسط کسانی که میخواهند یک تیزر تبلیغاتی ساده درست کنند مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه با توجه به امکانات مفید و بهینه سازی هایی که برای Snapchat، Instagram، Facebook، Twitter، Vimeo و سایر شبکه های اجتماعی روی آن پیاده سازی شده است، میتواند گزینه مناسبی برای فعالان در این عرصه باشد.

5. نرم افزار Corel VideoStudio Ultimate

ادوبی ممکن است بالاترین رده های این لیست را با نرم افزار های حرفه ای خود اشغال کرده باشد، اما در صورتی که شما یک تازه کار هستید و می خواهید با نرم افزار های ساده تری کار را دنبال کنید، گزینه های دیگری نیز وجود دارد که می توان از آنها برای ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده کرد. یکی از این برنامه ها که بررسی آن خالی از لطف نیست، Corel VideoStudio Ultimate است. بخصوص اگر با نرم افزار های گرافیکی شرکت کرل آشنایی داشته باشید.

نرم افزار Corel VideoStudio Ultimate

یک ابزار با کاربرد های زیاد و رابط کاربری تصویری و منوی ویژوال دوست داشتنی که کار کردن و استفاده از ویژگی های مختلف را ساده میکند. همینطور قدرت فراهم کردن تمامی ویژگی های اصلی و پایه برای ساخت تیزر تبلیغاتی را دارد. این ویژگی ها شامل motion tracking یا دنبال کردن تحرکات، پشتیبانی از 4K، پشتیبانی از ویدیوهای واقعیت مجازی 360 درجه، یک کتابخانه صوتی کامل، پشتیبانی از چند دوربین، ویرایش متن به صورت سه بعدی و هزاران افکت زیبا برای ساخت تیزر تبلیغاتی می باشد. تمامی این ویژگی ها باعث میشود تا این برنامه یک برنامه خوب با توجه به قیمت پایینی که دارد باشد.

6. Filmora9

Filmora9 که توسط شرکت واندرشیر ارائه شده است یک برنامه کامل برای کسانی است که فقط علاقه مند به ساخت تیزر تبلیغاتی هستند، و یا برای اولین بار میخواهند این کار را انجام دهند. رابط کاربری شهودی و حسی این برنامه استفاده از آن را بسیار ساده کرده است.

Filmora9

همینطور عناوین و افکت های تعبیه شده در خود برنامه و یا افکت های ساخته شده و ارائه شده توسط دوستداران یوتیوبر آن، باعث کاربردی تر شدن این برنامه در ساخت تیزر تبلیغاتی شده است. همینطور وجود یک کتابخانه حرفه ای از افکت های صوتی و موسیقی های منبع باز و بدون کپی رایت که استفاده از این برنامه را بسیار کاربردی میکند، و همینطور وجود ضبط رسانه و مدیا توسط خود این برنامه به صورت مستقیم، از دلایل کاربردی بودن آن است.

7. CyberLink PowerDirector یک برنامه جدی برای ادیتور های جدی

CyberLink PowerDirector یک برنامه کامل و خارق العاده برای ادیت و ویرایش ویدئو است که ویژگی های خارق العاده ای را بدون داشتن بودجه های هالیوودی و سنگین در اختیار شما قرار خواهد داد. وقتی که شما به 100 تایم لاین مختلف برای ویرایش ویدئو دسترسی پیدا کنید به زودی خود را در حال کار با یکی از حرفه ای ترین ابزار های ساخت تیزر تبلیغاتی خواهید یافت.

CyberLink PowerDirector یک برنامه جدی برای ادیتور های جدی

ابزاری که برای شما افکت های حرفه ای، قابلیت ویرایش چند دوربینه، ردیابی حرکات و ویرایشی آسان و شگفت آور را در اختیارتان قرار خواهد داد. همینطور قابلیت ویرایش ویدئو های 360 درجه به خوبی وجود دارد. پشتیبانی از تمامی فرمت ها و فایل هایی که بتوانید تصور کنید نیز بخشی از ویژگیهای این برنامه است. اگر شما ساخت تیزر تبلیغاتی با این برنامه را کمی گیج کننده یافتید، ویدئو های آموزشی زیادی برای اینکار در اختیار شما خواهد بود تا از آنها کمک بگیرید.

8. Pinnacle Studio یک انتخاب خوب برای تازه کاران

برنامه Pinnacle Studio یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود اگر تاکنون تجربه ساخت تیزر تبلیغاتی را نداشته و برای اولین بار میخواهید این کار را انجام دهید. این برنامه به نسبت سایر برنامه های غیر رایگان موجود در این لیست ارزانتر خواهد بود و شما میتوانید در فرصت 30 روزه در صورتی که از آن ناراضی بودید تمام وجه پرداختی خود را پس بگیرید. اما اگر این کار را بکنید برای ما کمی شوکه کننده خواهد بود و معمولا به خاطر کیفیت بالای این برنامه کار به آنجا نخواهد رسید.

Pinnacle Studio یک انتخاب خوب برای تازه کاران

بابت پولی که پرداخت می کنید، شما بیش از 1500 افکت، عنوان، قالب، six-track های حرفه ای ویرایش ویدئو، ابزار های کاربردی ادیت رنگ ها، یک ابزار حرفه ای برای استاپ موشن، قابلیت برنامه ریزی دوباره زمان، و قابلیت های بسیار زیاد دیگری را بدست خواهید آورد. و بسیاری از این برنامه ها امکان استفاده به ساده ترین شکل ممکن را خواهند داشت. پس استفاده از این برنامه مانند استفاده از یک برنامه با امکانات فوق العاده بدون صرف هزینه زیاد برای کارایی هایی است که شما عموما به آنها احتیاج پیدا نخواهید کرد.

9. Vimeo Create یک برنامه با قالب های آماده برای ویدیو های شبکه های اجتماعی

در ادامه اتهامات وارده در سال 2019 به نرم افزار Magisto که یک نرم افزار ویرایش فیلم کوتاه بود، شرکت Vimeo در فوریه امسال برنامه جدید Vimeo Create را با هدف تولید تیزر های تبلیغاتی و ویدئو های تجاری برای شبکه های اجتماعی آن هم با امکانات حرفه ای، روانه بازار کرد. کسانی که هیچ تجربه ای از ساخت ویدئو ندارند می توانند با استفاده از هزاران قالب و ویدئو های آماده ارائه شده از طرف این برنامه کار خود را به انجام برسانند.

Vimeo Create یک برنامه با قالب های آماده برای ویدیو های شبکه های اجتماعی

همینطور کتابخانه آملی از آهنگ های بدون کپی رایت و ویدئو های استوک به صورت رایگان برای آن ها قابل دسترس خواهد بود. همچنین این برنامه به شما قابلیت ساخت و تولید ویدئو در قاب بندی های مختلف را برای شبکه های اجتماعی مختلف ارائه میکند. لازم به ذکر است شما با خرید این برنامه تنها یک برنامه مجزا خریداری نکرده اید و این برنامه عضویت کامل Vimeos Pro را برای موارد تجاری و کاری در اختیار شما قرار خواهد داد.

10. KineMaster برنامه ای کامل برای تدوین کلیپ روی اندروید و IOS

اگر فکر میکنید که ساخت تیزر و یا ویرایش ویدئو روی تبلت و موبایل خود کار بیهوده ای است، KineMaster شما را وادار خواهد کرد که بیشتر در مورد این موضوع فکر کنید. با توجه به طیف گسترده ای که پشتیبانی این برنامه برای تبلت ها و موبایل های اندرویدی و همینطور iOS دارد، میتوان این برنامه را به عنوان بهترین برنامه برای ویرایش ویدئو و ساخت تیزر تبلیغاتی روی موبایل و تبلت(چه به صورت رایگان و چه غیر رایگان)، معرفی نمود. زیرا این برنامه به طور حیرت انگیزی از آنچه که از موبایل و یا تبلت انتظار می رود، پافراتر نهاده است.

KineMaster برنامه ای کامل برای تدوین کلیپ روی اندروید و IOS

این پکیج قابلیت های خاصی مانند ویرایش به صورت چند لایه ای، افکت های دستخط و متن نوشته، استفاده از چهار لایه صدا روی تصویر و همینطور ویرایش به صورت فریم و زیر فریم را برای شما فراهم خواهد کرد. ما می توانیم این ویژگی ها را به صورت لیست بالا بلندی برای شما توضیح دهیم اما بهترین نمود برای این ویژگی ها این است که به امتیازات بالای آن در اپ استور و گوگل پلی نگاهی بیاندازید. بعلاوه، این برنامه کاملا رایگان است. پس ارزش آن را دارد که فقط آن را دانلود کرده و با ویرایش چند ویدئو ساده یک شانس برای اثبات خود به او بدهید.

11. DaVinci Resolve یک برنامه کامل برای اصلاح رنگ

DaVinci Resolve یکی از برنامه های حرفه ای برای ویرایش ویدئو است که از آن در فیلم های بزرگ با بودجه های کلان استفاده می گردد. این برنامه به طور ویژه ای قابلیت های حرفه ای برای تغییر رنگ و همینطور صدای ویدئو را دارد.پس اگر این گزینه ها برای شما مهم هستند، این برنامه احتمالا برنامه ای باشد که به آن نیاز دارید.

DaVinci Resolve یک برنامه کامل برای اصلاح رنگ

این برنامه ویژگی هایی تازه برای رنگبندی صورت در اختیارتان میگذارد که امکانات خوبی مانند ویرایش رنگ چشم ها و یا لب ها را برای شما بهمراه دارد. در زمینه صدا این برنامه از Fairlight استفاده می کند. یک برنامه میکس و مستر حرفه ای که به شما امکان استفاده از بیش از 1000 کانال صدا و ویرایش ان ها را خواهد داد.

12. Hitfilm Express

هیچ لیستی از نرم افزار های تدوین ویدئو و ساخت تیزر تبلیغاتی بدون بردن نام Hitfilm Express کامل نخواهد بود. این برنامه قادر است تا فایل های ویدیویی، موزیک ویدئو ها و انواع تیزر را به صورت سه بعدی ویرایش نماید.

Hitfilm Express

همچنین برای ساخت ویدئو هایی برای یوتیوب نیز مناسب است. قابلیت تعبیه شده در این برنامه برای آپلود ویدئو در یوتیوب نیز به این ویژگی کمک بسازی می کند.

13. Shotcut نرم افزاری رایگان با قابلیت های قدرتمند برای تدوین

Shotcut برنامه است که اگر شما یک سازنده فیلم در حال رشد هستید و میخواهید تا به سطح بالاتر راه پیدا کنید میتوانید به آن مراجعه کنید، بدون اینکه با پیچیدگی های سایر نرم افزار های ارائه شده در این لیست برخوردی داشته باشید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و دور از پیچیدگی های مرسوم است و شما حتی این امکان را خواهید داشت که آن را بر حسب نیاز خود ویرایش کنید.

Shotcut نرم افزاری رایگان با قابلیت های قدرتمند برای تدوین

این برنامه از طیف وسیعی از فرمت ها پشتیبانی می کند و مطمئنا شما در این حوزه دچار هیچ مشکلی نخواهد شد. و در آخر این برنامه ویژگی های خوب خود را با ارائه تعداد بیشماری از افکت ها و فیلتر های مورد نیاز شما، تکمیل خواهد کرد. این برنامه یکی از بهترین برنامه های رایگان است که تمام کارهایی که شما برای ساخت کلیپ نیاز دارید را برای شما انجام خواهد داد.

14. Apple iMovie نرم افزار استاندارد اپل ارائه شده برای مکینتاش

مطمئنا نمی توان این لیست را بدون اشاره به Apple iMovie که یک برنامه کلاسیک و رایگان برای ویرایش ویدئو در مک است به اتمام رساند. اگر شما یکی از دارندگان سیستم های مک هستید، به احتمال زیاد این برنامه برای شما از پیش بارگذاری شده است و در دسترس می باشد. اما اگر در ادیت ویدئو ها یک آماتور باشید این برنامه می تواند فقط فضا را برای شما اشغال کند!

Apple iMovie نرم افزار استاندارد اپل ارائه شده برای مکینتاش

پس فایده داشتن این برنامه در آرشیو کامپیوتر خود چیست!؟ “فایده” این برنامه این است که نتیجه حاصله از ساخت تیزر توسط آن به مراتب بسیار بهتر از سایر نرم افزار های رایگان خواهد بود، و نتیجه نهایی کیفیتی به شدت بالاتر خواهد داشت. کارکردن با این برنامه بسیار روان و ساده است و در آخر شما از این که ببینید چقدر این برنامه سریع و به سرعت یک ویدیو کامل را به آن شکلی که شما ویرایش کرده و خواسته اید در اختیارتان قرار میدهد، شگفت زده خواهید شد.

14 برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی【اندروید – ویندوز】
دسته ها
وبلاگ
  • فرمت: MP3/WAV
QR Code for 14 برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی【اندروید – ویندوز】

۲ دیدگاه

    1. سلام فرمایش شما هم صحیح هست.حقیقتش فراموش کردیم. اوید هم نرم افزار حرفه ای هست البته کاربرهاش خیلی کمتر از نرم افزارهایی هست که نام بردیم. و بنده شخصا چون با نسخه های ۳-۴ سال پیشش کار کردم نمی دونم چقدر پیش رفت کرده. اون موقع که سخت افزار خیلی قوی میخواست و واقعا یوزر فرندلی نبود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

برای ثبت علاقمندی ها، وارد حساب کاربری خود شوید.

یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید