10 شرکت برتر ساخت تیزر تبلیغاتی ایران

The top ten Iranian advertising trailer companies of 1399

برای هر کسب و کاری ضروری است که خود را به بازار هدفی که دارد معرفی نماید. عدم معرفی و عدم تبلیغات به منظره بستن درب های مغازه به روی مشتری در بازاری پر هیاهو است. در این صورت کسی نمی داند که شما پشت درهای بسته چه کاری را انجام می دهید تا به شما مراجعه کند. روش های گوناگونی برای تبلیغات وجود دارد که بعضی از آنها منسوخ و بعضی بر دیگران پیشی گرفته اند. تیزر تبلیغاتی و تبلیغات بصری یکی از مواردی است که گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده و تاثیر بسزایی را می تواند در رونق کسب و کار داشته باشد. در ادامه این مطلب به بررسی ماهیت این نوع از تبلیغ و همینطور معرفی 10 شرکت برتر از  شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی که می توانند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند خواهیم پرداخت.

برند و دبزاین

بررسی و معرفی 10 شرکت برتر ساخت تیزر تبلیغاتی در سال 99

شاید تا چند وقت پیش و در بازار های سنتی برای کسی مهم نبود که مردم نام او را بشناسند و در مورد برند او و محصولاتش چگونه تصمیم گیری کنند. اما با عبور تجارت از این مرحله  گسترده شدن بازار، اوضاع به نحو دیگری تغییر پیدا کرد. امروزه “دیده شدن” حرف اول را در تجارت می زند. و “تبلیغات” همان اصلی است که شما را در برابر چشمان مردم خواهد برد. انواع مختلفی از تبلیغات مانند تراکت ها، روزنامه های کثیر الانتشار، انواع تیزر تبلیغاتی تلویزیونی و یا حتی رادیویی و تبلیغات اینترنتی وجود دارند که می توانند نام برند شما را بزرگ کنند. اما کدامیک از انواع این تبلیغات برای شما کاربردی تر خواهد بود!؟ با صرف هزینه و گذاشتن زمان خود روی کدامیک از این روش ها به نتیجه مطلوب خواهید رسید!؟ پاسخ به این پرسش ها و انتخاب مسیر کمی حساس خواهد بود.

اهمیت تبلیغات و تاثیر آن بر کسب و کار

امروزه گسترش رسانه ها باعث شده است تا تبلیغات متنی دیگر به چشم بیایند و تاثیرات کمتری را داشته باشند. وقتی صحبت از رسانه به میان می آید اولین چیزی که از فکر شما عبور خواهد کرد، آگهی های پر زرق و برق بین سریال های تلویزیون است که با صدا و موسیقی گوش خراشی عموما حوصله شما را سر خواهند برد. اما این تمام آنچه که رسانه در اختیار شما قرار خواهد داد نیست. البته بگذریم که این نوع از تبلیغ واقعا موثر است! در غیر اینصورت دلیلی برای تکرار آن برای بار هزارم و صرف هزینه بسیار وجود نداشت. سایر رسانه ها مانند موبایل و اینترنت میتوانند موارد خوبی برای تبلیغات شما باشند. تبلیغاتی که در ذهن باقی خواهند ماند و وقتی به فرد نمایش داده خواهند شد که حوصله آن را داشته باشد.

کنترل و رسانه ها

در بین انواع تبلیغ هایی که در سایر رسانه ها توزیع می شود، تیزر تبلیغاتی جایگاه بسیار ویژه ای را به خود اختصاص داده است. ابزاری که به وسیله آن میتوان ارتباط درجه یک سمعی و بصری کاملی با کاربر برقرار کرد که می تواند برای ماندگاری نام و محصول شما بسیار مفید باشد. تحقیقات نشان می دهد که امروزه تنها 15% از مردم وقت خود را صرف رسانه های چاپی میکنند و 85% از مردم از رسانه های بصری مانند تلویزیون و موبایل بهره می گیرند. البته به طور قطع نیز می توان گفت همان 15 درصد نیز وقتی برای استفاده از رسانه های بصری در نظر گرفته اند. پس اینکه شما از بین روش های مختلف تبلیغات چقدر سریعتر به سراغ تیزر تبلیغاتی بروید، در رشد سریع شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

توجه داشته باشید که آزمون و خطا و تجربه اینکه واقعا کدام یک از روش های گفته شده می تواند برای شما مفید باشد و به کار شما بیاید، هزینه های هنگفتی را برای شما خواهد داشت. مهمترین هزینه آن زمان است. در صورتی که روش اشتباه را انتخاب کنید از بازار جا خواهید ماند و این زمان از دست رفته قابل جبران نخواهد بود. پس توصیه ما به شما این است که به تجربه دیگران و همینطور نظر کارشناسان خبره اعتماد داشته باشید.

موثر ترین نوع تیزر تبلیغاتی

در مبحث قبل با بررسی انواع تبلیغات و معرفی گونه های مختلف آن و همینطور آمار و ارقام به این نتیجه رسیدیم که تیزر تبلیغاتی و تبلیغات بصری را می توان به عنوان موثرترین روش تبلیغات انتخاب نمود. اما باید دید که یک تیزر تبلیغاتی در چه شرایطی تاثیر گذار خواهد بود. بررسی این که یک تیزر تبلیغاتی خوب چه تیزری است، نکته ای مهم و قابل توجه است.

تجربه نشان داده است که یک تیزر تبلیغاتی برای بیشترین تاثیرگذاری باید زمانی بین 15 تا 45 ثانیه داشته باشد. البته بعضی از تیزر های استفاده شده برای شبکه های اجتماعی مختلف مانند تیزر های قبل از نمایش ویدئو در یوتیوب و یا ویدئو های اینستاگرام زمانی ثابت را دارند که توصیه می گردد از کل این زمان برای ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده شود.

سازندگان حرفه ای تیزر تبلیغاتی باید این توانایی را داشته باشند تا در همین زمان با استفاده از تکنیک های قاب بندی و طراحی فضاهای خاص، پیام تیزر را به خوبی منتقل کنند. استفاده از تجهیزات با کیفیت برای ساخت تیزر تبلیغاتی مفید خواهد بود اما این فقط یک طرف قضیه می باشد. سناریو و نریشن مورد استفاده در تیزر، استفاده از رنگ بندی ها و طرح های گرافیکی، صدا گذاری خوب و استفاده صحیح از افکت های صوتی، تدوین و موسیقی خوب، بازیگران و همینطور کارگردانی هنری یک تیزر تبلیغاتی، هر کدام میتوانند تاثیراتی بسیار اساسی در موثر بودن تیزر تبلیغاتی داشته باشند.

با توجه به نکات گفته شده و پیچیدگی هایی که مشاهده کردیم، قطعا روند ساخت یک تیزر تبلیغاتی یک فرآیند تخصصی و حساس خواهد بود. وقتی شما قصد دارید تا تبلیغاتی را در این اندازه و با این مقدار از هزینه برای کسب و کار خود به اجرا درآورید، قطعا به نیروی متخصص احتیاج دارید و میخواهید کار خود را به بهترین ها بسپارید.

برترین شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی در سال 99 در ایران

در ادامه این مطلب ما به معرفی 10 مورد از برترین سازندگان تیزر تبلیغاتی و معرفی ویژگی های کاری آنان خواهیم پرداخت.

گروه تبلیغاتی توتکا

گروه تبلیغاتی توتکا یکی از تولید کنندگان برتر تیزر تبلیغاتی است که نقطه قوت کار خود را استفاده از یک تیم جوان و همینطور خوش فکر میداند. ساخت تیزر تبلیغاتی از نوع انیمیشن های سه بعدی، انیمیشن های دو بعدی و همینطور تیزر های تبلیغاتی رئال در کارنامه این شرکت نشان از تبحر تیم خلاق این گروه تبلیغاتی دارد. توتکا یکی از شرکت هایی است که قیمت مناسب تری را نسبت به سایر شرکت های دیگر به شما پیشنهاد خواهد داد. البته این اختلاف قیمت در بین انواع محصولات ارائه شده توسط این شرکت متفاوت است. به عنوان مثال انیمیشن دو بعدی را میتوان با قیمتی بسیار پایین تر از تیزر های رئال سفارش داد.

گروه تبلیغاتی توتکا

گروه تبلیغاتی توتکا علاوه بر تولید ویدیو و تیزر که با تکنیک های رئال ، فول گرافیک ، کامپوزیت و ترکیبی انجام می گیرند، طراحی های گرافیکی برندینگ، طراحی لوگو و همینطور راه اندازی کمپین های تبلیغاتی را نیز برای شما انجام خواهد داد. همچنین توتکا سابقه کار برای کشور هایی مانند آلمان ، انگلیس ، استرالیا ، کانادا و آمریکا را در کارنامه خود دارد.

آژانس تبلیغاتی ساینا

آژانس تبلیغاتی ساینا تولید کننده و ارائه کننده تیزر های تبلیغاتی، برنامه های مستند، تبلیغات تلویزیونی ویدئویی و همینطور بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ است. این شرکت با سابقه ای بیش از بیست و پنج سال یکی از اصلی ترین و بزرگترین تولید کنندگان تیزر تبلیغاتی برای آگهی های تلویزیون می باشد. شما قطعا تاکنون آگهی ها و پویانمایی های این شرکت را در آگهی هایی چون، بانک تجارت، بانک رفاه، فرش ستاره کویر یزد، بانک و بیمه سرمایه و همینطور بیمه پارسیان مشاهده نموده اید.

آژانس تبلیغاتی ساینا

این شرکت برای ساخت تیزر تحقیقاتی یک روش تحلیلی خاص را دنبال میکند تا بتواند به بهترین بازار هدف و همینطور مخاطبی که به مشتری تبدیل شود، دست پیدا کند. تا کنون جوایز متعددی به خاطر ایده پردازی های خوب و همینطور ساخت برنامه ها و انواع مختلف تیزر تبلیغاتی، از طرف جشنواره های متعدد به این تولید کننده اهدا شده است. طیف تولیدات این شرکت بیشتر شامل ساخت تیزر تبلیغاتی به صورت رئال و با استفاده از پروموشن های سه بعدی است، و نمونه ای از کارهای موشن گرافیک و انیمیشن در بین کارهای ارائه شده توسط این شرکت به ندرت دیده می شود.

استودیو جلوه های ویژه و انیمیشن الزهرا

استودیو جلوه های ویژه و انیمیشن الزهرا را می توان یکی از حرفه ای ترین و موسسات تولید تیزر تبلیغاتی و جلوه های ویژه سینمایی نام برد. موسسه الزهرا یکی از معدود موسسه های گرافیکی ایرانی است که در همکاری های بزرگ بین المللی با سینمای جهان همکاری دارد. از این دست میتوان پروژه های این موسسه با فیلم های پر زرق و برق بالیوودی و همینطور فیلم برنده اسکار ایرانی، “فروشنده” و “سرخپوست” را نام برد.

این موسسه یکی از فعالان افکت های ویژه VFX می باشد، و نمونه کار های خوبی را در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی به صورت انیمیشن های سه بعدی در کارنامه خود دارد. از این انیمیشن ها میتوان به تبلیغات چی توز و همینطور بانک سرمایه و استاپ موشن های رایتل اشاره نمود.

کانون تبلیغاتی آیینه هنر

طراح و مجری بزرگ پروژه های تبلیغاتی و فرهنگی می باشد. کانون تبلیغاتی آیینه هنر یکی از مجریان و همینطور نمایندگان رسمی پخش پیام های بازرگانی صدا و سیما می باشد. به طور کلی خدمات این کانون شمال دو بخش خدمات تصویری و خدمات صوتی است.

کانون تبلیغاتی آیینه هنر

بخش خدمات صوتی این مجموعه شامل ساخت تیزر تبلیغاتی رادیویی برای شرکت های مختلف و همینطور تیتراژ فیلم و ضبط ترانه می باشد. بخش تصویری کانون تبلیغاتی آینه، یک بخش پرکار و با رده های کاری گوناگون است که میتوان موارد زیر را از این دست نام برد:

  • تیزر تبلیغاتی تلویزیونی
  • مستند صنعتی و کلیپ سازمانی
  • تیزر موشن گرافیک و انیمیشن
  • ویدئو های آموزشی
  • همایش ها و مناسبت ها
  • سرود سازمانی

کانون تبلیغاتی آیینه سابقه فعالیت 40 ساله در عرصه تولید پیام های بازرگانی، تیزر تبلیغاتی تلویزیونی و سایر موارد مربوط به این حوزه را دارد و یکی از پیشکسوتان این عرصه بشمار می آید. این موسسه یکی از بزرگترین موسسات این حوزه بوده و با داشتن استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001 یکی از مدعیان بزرگترین شرکت تولید تیزر تبلیغاتی و آگهی تلویزیونی در ایران است.

هنر الماس قرمز

هنر الماس قرمز یک شرکت فعال در زمینه بازاریابی و تبلیغات است که کار خود را در سال 1395 آغاز نمود و با رشد خوبی همراه بوده است. این شرکت که ظرف مدت کوتاهی به یک تولید کننده مطرح در زمینه تیزر تبلیغاتی تبدیل شده است، تجربه ده ساله مدیران خود در زمینه بازاریابی را یک عامل موفقیتی قوی برای کار خود میداند.

هنر الماس قرمز

این شرکت کارهای مختلفی را برای معرفی برند انجام میدهد. از این موارد می توان به برنامه ریزی برای تبلیغات رسانه ای، ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای، برگزاری غرفه های نمایشگاهی و همینطور برگزاری و هدایت کمپین های تبلیغاتی اشاره نمود. ساخت تیزر تبلیغاتی برای ایرانسل، تولید و انتشار تیزر های همایش هایی مانند جشنواره اسب اصیل ترکمن، ساخت تیزر مراحل تعمیر و بازسازی استادیوم آزادی، از جمله کارهای این مجموعه بوده است که در رزومه کاری خود ارائه میکند.

هنر الماس قرمز بیشتر توجه خود را معطوف به ساخت تیزر تبلیغاتی به صورت رئال نموده و کارهای موشن گرافی خاصی را به عنوان نمونه کاری از خود ارائه نمی کند. اما با توجه به آنچه که در رزومه خود به نمایش میگذارد گزینه خوبی برای به تصویر کشیدن همایشات و مراسمات خواهد بود.

شرکت تبلیغاتی روزنه ارتباط

شرکت تبلیغاتی روزنه ارتباط نیز یکی دیگر از تولید کنندگان تیزر تبلیغاتی است، که کار خود را از سال 1381 در حوزه ساخت آگهی و تبلیغات رسانه ای و غیررسانه ای، خدمات تبلیغاتی و همینطور برندسازی، آغاز نمود. این شرکت علاوه بر ساخت آگهی های تلویزیونی و تیزر تبلیغاتی به شکل های مختلف، در زمینه تبلیغات محیطی، و برگزاری مراسمات و اجلاس ها نیز فعالیت دارد. انحصار تبلیغات محیطی در لیگ کشتی، کارگزار رسمی فدراسیون برای تبلیغات محیطی لیگ برتر فوتبال، تبلیغات اسپانسری داوری فوتبال و همینطور تبلیغات محیطی مترو تهران و حومه، حوزه های فعالیت این شرکت بزرگ است. لازم به ذکر است تبلیغات اسپانسری لباس داروی از ایده های خود این شرکت بوده که انحصا آن را نیز به مدت سه سال در دست داشته است.

شرکت تبلیغاتی روزنه ارتباط

شرکت تبلیغاتی روزنه ارتباط از نظر کارهای گرافیکی و ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از حرفه ای ترین و مجهز ترین تیم های تولید را به خود اختصاص داده و کارهایی مانند تبلیغات آژانس مسافربری علی بابا، تیزر تبلیغاتی بیمه پارسیان، و تعداد زیادی از تیزرهای تبلیغاتی بانک اقتصاد نوین را به عنوان رزومه خود ارائه می کند. لازم به ذکر است عموم کارهای این مجموعه شامل تیزر تبلیغاتی به صورت رئال و پروموشن سه بعدی بوده و حوزه پویانمایی و یا انیمیشن، کاری صورت نگرفته است.

کانون آنی بین

کانون آنی بین فعالیت خود را در زمینه ساخت و تولید تیزر تبلیغاتی در سال 1386 آغاز نمود. در سال 1388 این شرکت با برداشتن گامی بزرگ برای پیشرفت، با تکمیل کادر خود و همینطور تجهیزات مناسب توانست گامی بزرگ در زمینه تولید محصولات تبلیغاتی برای رسانه های سمعی و بصری را بردارد و فاصله خود با رقبا را زیاد کند. سال های بین 1389 تا 1393 را می توان روز های اوج کاری این شرکت دانست. در حال حاضر ساخت آگهی های تلویزیونی و انواع تیزر تبلیغاتی حرفه ای، خدمت اصلی ارائه شده توسط کانون آنی بین می باشد.

کانون آنی بین

سبک کاری این شرکت طیف وسیعی را دارد و در زمینه های پروموشن های دو بعدی، پروموشن سه بعدی، کلیپ های رئال، تیزر تبلیغاتی TVC، انیمیشن و پویانمایی فعالیت می کند. تبلیغات غیر تلویزیونی و اینترنتی یکی از گزینه هایی است که آنی بین در آن مهارت دارد. مشاوران آنی بین میتوانند برنامه جامعی برای پیج اینستاگرام شما ارائه داده و محتوای آن را برای یک برنامه چند ماهه فراهم نمایند. همینطور ساخت فیلم های آموزشی نیز بخشی دیگر از خدمات این موسسه را شامل میگردد.

رایا مارکتینگ

محتوا نگاران رایا، یا همان رایا مارکتینگ را میتوان به عنوان گسترده ترین و بزرگترین تولید کننده محتوای اینترنتی برای صفحات وب و شبکه های اجتماعی معرفی نمود. این مجموعه گسترده که تمرکز خود را روی بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در فضای اینترنت معطوف کرده است. با استفاده از ویژگی گستردگی اینترنت توانسته است افراد متخصص را از سراسر کشور جمع کرده و تیم های بزرگی را برای تولید محتوا، تولید تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک و همینطور تصاویر گرافیکی فراهم آورد.

رایا مارکتینگ

رایا مارکتینگ یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه تولید تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک و همینطور تیزر تبلیغاتی صوتی به صورت پادکست و یا تیزر های رادیویی می باشد. تیم بزرگ رایا مارکتینگ متشکل از 9000 گرافیست و موشن کار، توانایی تولید بهترین تیزر تبلیغاتی برای استفاده در وب سایت و همینطور شبکه های اجتماعی را دارند. این گستردگی به شما این امکان را میدهد که بهترین کار ممکن را در کوتاهترین زمان ممکن بدست آورید.

اشاره یک آژانس تبلیغاتی قدیمی است که در سال 1376 تاسیس گردید. اکنون اشاره یکی از همکاران و شرکت های مرتبط با dnaunion است. یک شرکت تبلیغاتی گسترده که در زمینه سیاست گذاری های کلان برای تبلیغات و تصمیم گیری های راهبردی شرکت ها برای توسعه فعالیت دارد. اشاره از نظر ساخت تیزر تبلیغاتی یک شرکت تمام عیار و با سابقه به حساب می آید و سابقه 232 ساله این شرکت گواه بر این موضوع است.

آژانس تبلیغاتی اشاره

آژانس تبلیغاتی اشاره در ساخت تیزر تبلیغاتی از تمامی روش ها بهره گرفته و انواع مختلف تیزر تبلیغاتی را با استفاده از تکنیک های رئال، پروموشن های سه بعدی، موشن گرافیک و انیمیشن های سه بعدی حرفه ای به مرحله اجرا در می آورد. راه اندازی کمپین های تبلیغاتی حرفه ای از دیگر مواردی است که این شرکت در آن فعالیت داشته و خود را با توجه به سابقه بالایی که دارد یکی از صاحبنظران در این زمینه معرفی می کند.

آژانس تبلیغاتی اشاره

تا اینجای کار 9 مورد از برترین تولید کنندگان تیزر تبلیغاتی تلویزیونی و حرفه ای ترین ها در زمینه تبلیغات و تولید انواع مختلف تیزر را مورد بررسی قرار دادیم. اکنون وقت آن رسیده است که بزرگترین تولید کننده تیزرهای تبلیغاتی حرفه ای را به شما معرفی کنیم. شاید شما تبلیغات تلویزیونی محصولات بیژن با بازی امین حیایی را دیده باشید، یا تبلیغات کت و شلوار با بازی امیرحسین آرمان، سازنده تمامی این تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین می باشد.

آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین

آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین با بیش از سی سال تجربه در ساخت تیزر های تبلیغاتی یکی از معتبر ترین و حرفه ای ترین ها در تولید تیزر تبلیغاتی، اجرای کمپین های تبلیغاتی، برند سازی و کلیه خدمات مربوط به تبلیغات و معرفی برند است. ایران نوین در مدت فعالیت خود به یکی از بزرگترین ها تبدیل شده است و ساختار اصلی این شرکت به صورت دپارتمان های مجزا تغییر یافته است.

آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین

این مجموعه دارای هفده دپارتمان مجزا با تخصص های جدا از هم میباشند. انواع مختلف دپارتمان های ایران نوین فعالیت مختلفی را در زمینه تولید فیلم و تیزر تبلیغاتی، تبلیغات و یا حتی ساخت سالن های سینما و کلیه فعالیت های مرتبط با فیلم و ویدئو را ارائه می کنند. از مهمترین این دپارتمان ها میتوان به دپارتمان تولید تیزر و فیلم صنعتی اشاره نمود. این دپارتمان کلیه فعالیت های مربوط به تیزر تبلیغاتی تلویزیونی، پوشش تصویری و خبری، گزارش خبری و مردمی و همینطور فیلم برداری هوایی و زیر آب را در بر میگیرد.

آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین با تجربه و تیم بزرگ خود ساخت تیزر تبلیغاتی را در کلیه تکنیک های موجود به صورت رئال، پروموشن ها، جلوه های ویژه و  انیمیشن های سه بعدی و استاپ موشن به انجام می رساند. طیف وسیع نمونه کارهای ایران نوین تمامی تمامی انواع تیزر تبلیغاتی که تاکنون مشاهده کرده اید را پوشش خواهد داد و می توان گفت این مجموعه تکمیل ترین نوع خدمت را از هر لحاظ برای ساخت تیزر تبلیغاتی در اختیار شما قرار می دهد. تقریبا اکثر تبلیغات تلویزیونی ساخته شرکت ایران نوین می باشد. در این سال های اخیر ایران نوین به سرمایه گذاری در تولیدات سینمایی نیزر روی آورده است.

در زیر این پست می توانید شرکت تبلیغاتی خود یا شرکت هایی که جای آنها در این لیست خالی هست را معرفی نمائید.

 

دسته ها
وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

برای ثبت علاقمندی ها، وارد حساب کاربری خود شوید.

یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید