5 نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس برای اندروید + لینک دانلود

Top 5 Best Mobile Video Editing Apps for Creating Videos

موبایل و تلفن همراه یکی از ابزار های ارتباطی بود که با هدف سریع تر کردن ارتباطات بین مردم و در دسترس بودن همیشگی افراد برای تماس به بازار ارائه گردید. اما اینکه آیا روزی این وسیله به جایگاهی که امروزه دارد دست یابد، در مخیله مخترعین اصلی آن می گنجید یا خیر، مسئله ای است که به این سادگی نمی توان در مورد آن اظهار نظر نمود. در ادامه تولید تلفن های همراه بزرگ و زمخت اولیه، کسانی بودند که با ایده پردازی های خود این وسیله را کوچکتر و زیبا تر کردند. گام بعدی تغییرات قابلیت کار با رسانه ها و مدیاهای مختلف بود. از همین تغییر های ابتدایی بود که رسانه های مختلف جایگاه خود را در این وسیله پیدا کرده و به یکی از اصلی ترین و مهمترین قابلیت هایی بدل شدند که برای کاربر پسند بودن این وسیله، لازم بود. عکس و کلیپ دو عنصر اصلی در بین سایر رسانه ها به حساب می آمدند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ویژگی های لازم و ضروری یک نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس بپردازیم، همینطور 5 رتبه اول این نرم افزار ها که برای اندروید استفاده می شود نیز به شما ارائه خواهد شد.

5 اپلیکیشن حرفه ای ساخت کلیپ با عکس برای موبایل

ساخت کلیپ با عکس را میتوان یکی از قدیمی ترین روش های ساخت کلیپ و تیزر دانست. شما با استفاده از یک نرم افزار درست كردن کلیپ با عکس، چند تصویر را به صورت پشت سر هم نمایش داده و از یک موسیقی انتخابی از گالری موبایل خود و یا یکی از موسیقی های نسبتا ساده ای که همین برنامه به شما ارائه می کرد، روی آن استفاده می کردید. در مواردی شما این قابلیت را داشتید که چند کلمه ای را در زیر آن تایپ کرده و یک متن کوچک نیز به آن اضافه کنید. سپس این کلیپ با کیفیت پایینی که موبایل های قدیمی داشتند، ذخیره شده و عموما بوسیله بلوتوث و یا حتی انتقال دهنده های مادون قرمز برای دوستان و آشنایان فرستاده می شد تا آن ها نیز از این کار هنری کوچک لذت ببرند.

این کار نوستالژیک که احتمالا خیلی از افراد آن را انجام داده اند، علاقه و تمایلی بود که هیچوقت از بین نرفت و برای این کار برنامه ها و نرم افزار های حرفه ای و قوی ای ارائه شد. سیر پیشرفت این برنامه های ساخت کلیپ با عکس و موزیک ابتدا با اضافه کردن فیلتر های مختلف به تصاویر دنبال شد. مسیر حرکت تصاویر از حالت ساده خارج شده و افکت های حرکتی به آن افزوده شد. موسیقی متناسب با حرکت که تعیین کننده مود و جو کلیپ شما بود، پیشرفت بعدی این نرم افزار ها بود.

این برنامه ها که در ابتدا صرفا توسط سازندگان موبایل به صورت نهفته و Embedded روی سیستم عامل های اولیه موبایل ها قرار داشتند توسط شرکت های دیگر به صورت تخصصی تر دنبال شدند. تا جایی که امروزه می توان نسخه موبایلی حرفه ای ترین برنامه های ساخت تیزر های تبلیغاتی و یا حتی فیلم های سینمایی را پیدا نمود. اما یک برنامه حرفه ای ساخت موبایل باید چه ویژگی هایی داشته باشد. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

ویژگی های یک نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس

عموما برنامه های مختلفی برای ساخت کلیپ با عکس وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اما یک نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس باید حداقل هایی را داشته باشد که بتوان آن را در این طبقه بندی قرار داد. البته میزان کارایی و قدرت ارائه این امکانات نیز یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس با شمار می رود. به طور کلی می توان ویژگی های زیر را به عنوان اصلی ترین این ویژگی ها معرفی نمود:

– فیلتر های تصاویر

فیلتر کردن تصاویر را می توان به عنوان یکی از امکانات ضروری برای ادیتور های موبایلی معرفی کرد. افکت های مختلفی که توسط فیلتر ها روی تصاویر ویدیویی شما اعمال می گردد یکی از بهترین ویژگی هایی است که میتوانید از آن ها بهره بگیرید. شما با این افکت ها میتوانید یک فضای خاص را در ویدئو ایجاد کرده و به نحوی به جهت گیری احساسی کلیپ خود کمک کنید. یک نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس به طور قطع این قابلیت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

– ترنزیشن های ساده

یک نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس حتما برای انتقال ین تصاویر و یا ایجاد اسلایدشو های زیبا باید بتواند از ترانزیشن های مختلف استفاده کند. نشان دادن تصاویر بدون افکت خاص و صرفا به صورت پشت سرهم تکنیکی بسیار قدیمی است که در نسل های اول این برنامه ها استفاده می شد و اکنون شما باید انتظارات خود را از این برنامه ها بالا ببرید. وجود یک کتابخانه از ترانزیشن ها که شما بتوانید با توجه به مضمون کلیپ خود ترانزیشن مناسب را انتخاب کنید یکی از ضروری ترین اجزا برای یک نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس است. البته این کتابخانه در بعضی از برنامه ها به صورت آنلاین وجود دارد.

– کتابخانه موسیقی

یک کتابخانه از موسیقی های بدون حق کپی رایت یا اصطلاحا Free Loyalty یکی دیگر از موراد برای اثبات کاربرد نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس است. البته شما امکان استفاده از موسیقی های مورد نظر خود را از بین اهنگ های داخل گوشی خود خواهید داشت. اما وجود کتابخانه ای که بتواند موسیقی های مناسبی به شما پیشنهاد کند ویژگی قابل تاملی است که باید به آن توجه ویژه شود.

– استیکر های انیمیشنی

یکی از مواردی که شاید توجه خیلی از کسانی که با این برنامه ها کار میکنند را به خود جلب کند توانایی استفاده از استیکر ها و افکت های تصویری است. شاید در ابتدا استفاده از یک استیکر کلاه و یا سیبیل برای درجه بندی یک نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس کمی غیر منصفانه به نظر برسد، اما این یکی از مهمترین مواردی است که برای ساخت ویدئو با عکس میتواند رضایت کاربران را به خود جلب کند.

لازم به ذکر است این ویژگی ها تنها ویژگی های موجود نیستند و ممکن است بعضی از برنامه ها معیار های متفاوتی برای ارتقای کیفیت خود داشته باشند. در ادامه به معرفی 5 نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس خواهیم پرداخت که هر کدام میتوانند این ویژگی ها را برای شما فراهم کنند. برای دانلود برنامه ساخت کلیپ با عکس برای اندروید با ادامه این مقاله با ما باشید.

معرفی 5 اپلیکیشن حرفه ای ساخت کلیپ با عکس

در بخش های قبل دیدیم که یک نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس چه اهمیت و محبوبیتی را دارد و اینکه این برنامه باید دارای چه ویژگی هایی باشد که به آن یک نرم افزار حرفه ای گفته شود. در این قسمت به ارائه 5 مورد از بهترین نمونه های این برنامه را معرفی خواهیم کرد. همچنین شما برای دانلود نرم افزار ساخت کلیپ با عکس و موزیک می توانید از لینک های موجود در این بخش استفاده نمایید.

با این برنامه ها شما به دانش فیلمسازی زیادی نیاز نخواهید داشت که تصویر را به ویدیو تبدیل کنید. فهرست زیر ارائه دهنده برنامه هایی است که شما با استفاده از آنها می توانید تصاویر و عکس های خود را به صورت کاملا حرفه ای به ویدئو هایی با عنوان، فیلتر ها، قالب های ویژه و همینطور افکت های جذاب تبدیل کنید.

اپلیکیشن Magisto

این برنامه ساده یک برنامه ساده و مانند اسمش جادویی است که در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین کار یک کلیپ زیبا را از تصاویری که در اختیارش می گذارید به شما ارائه خواهد داد. این نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس با در اختیار داشتن 5 تصویر میتواند یک کلیپ حرفه ای و با افکت های زیبا در اختیار شما قرار دهد. این برنامه تکنولوژی خاصی دارد که میتواند به صورت خودکار کارهای تحلیل، تدوین و ویرایش ویدئوی شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. شما میتوانید از این نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس به صورت رایگان روی سیستم عامل اندروید خود استفاده کنید. البته نسخه iOS این برنامه نیز موجود می باشد. از لینک زیر میتوانید به این برنامه حرفه ای دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود

اپلیکیشن Pixgram

از این برنامه عموما به عنوان کاربر پسند ترین و راحت ترین نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس یاد می شود. شما در این برنامه برای ایجاد یک اسلاید شو زیبا از تصاویر فقط به سه گام کوتاه نیاز دارید. تصاویر را انتخاب کنید، فیلتر مورد نظر خود را مشخص کنید، موسیقی ای که میخواهید از آن استفاده کنید را مشخص نمایید. با چند تیپ ساده کلیپ شما آماده خواهد بود. این نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس نیز برای اندروید و iOS به صورت کاملا رایگان قابل دسترسی می باشد. لینک زیر امکان دانلود نسخه اندروید این برنامه را برای شما فراهم خواهد آورد.

لینک دانلود

اپلیکیشن Montaj

این برنامه یک برنامه حرفه ای، سریع و ساده برای تولید ویدئو و کلیپ از تصاویر و ویدئوها به صورت مونتاژ می باشد. در کنار ویژگی های خارق العاده زیبا برای تصاویر نرم افزار Montaj این اجازه را به شما خواهد داد تا با جمع آوری و استفاده از ویدئو های 5 ثانیه ای در کنار هم یک ویدئوی خارق العاده و زیبا بسازید. همینطور یک ایده جذاب این برنامه قابلیت تکان دادن است که شما با ارائه تصاویر و تکان دادن موبایل خود  یک ویدیو زیبا با افکت های رندوم و موسیقی رندوم مشاهده خواهید کرد که میتواند بسیار جالب باشد و ویدئو های شگفت انگیزی را برای شما ایجاد نماید. شما میتوانید روی سیستم عامل های iOS به صورت کاملا رایگان به این برنامه دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود

اپلیکیشن Perfect Video

این برنامه یک برنامه با امکانات کامل و قوی برای ساخت ویدئو با تصویر و همینطور ویرایش ویدئو می باشد. این نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس مار خود را با انتخاب تصاویر از موبایل و مشخص کردن قاب بندی عمودی و افقی ویدئوی مورد نظر شما شروع خواهد نمود. البته شما امکان تولید ویدئو های مربعی را نیز خواهید داشت. سپس تصاویر خود را ویرایش کرده، ترانزیشن انتقال و همینطور سرعت انتقال را تعیین نموده، عنوان و یا توضیحاتی که لازم دارید را به ویدیو اضافه نموده و پس از انتخاب موسیقی، ساخت کلیپ آغاز خواهد شد.

به همین سادگی می توانید از یک نرم افزار حرفه ای ساخت کلیپ با عکس روی موبایل iOS خود بهره بگیرید.

لینک دانلود

اپلیکیشن Cute CUT

یک برنامه کامل با ویژگی های زیاد که یک رابط کاربری حرفه ای با قابلیت درگ اند دراپ برای شما ایجاد نموده است. با استفاده از این برنامه شما این قابلیت را خواهید داشت تا بتوانید با درگ کردن تصاویر به محیط و همینطور در زمان ویرایش و تغییر مکان آن ها، به راحتی ویدئوی خود را ویرایش نمایید. اضافه کردنافکت ها، ترنزیشن ها و تکسچر های خلاقانه به ویدئو در این برنامه امکان پذیر خواهد بود. شما میتوانید از این برنامه به صورت رایگان روی تلفن همراه خود استفاده نمایید.

لینک دانلود

دسته ها
وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

برای ثبت علاقمندی ها، وارد حساب کاربری خود شوید.

یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید