8 برنامه ساخت کلیپ حرفه ای برای اندروید همراه با لینک دانلود

8 Best Mobile Video Editing Apps for Android

اگر به دنبال ساخت کلیپ حرفه ای با گوشی هستید، اگر میخواهید برای پیج اینستاگرام خود پست های ویدیویی جذابی درست کنید یا به دنبال برنامه حرفه ای برای میکس عکس با آهنگ هستید، بی شک استفاده از یک برنامه با امکانات مناسب برای ساخت کلیپ، می تواند شما را به هدفتان برساند.

در این پست 8 تا از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی ساخت کلیپ و ویرایش حرفه ای فیلم را معرفی می کنیم و با توضیحاتی که در ادامه برای هر کدام از این برنامه ها داده ایم، می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کرده و آن را دانلود کنید.

موبایل های هوشمند را میتوان یک گزینه انقلابی برای عصر تبلیغات معرفی کرد. عاملی که با رشد و گسترش آن تقریبا همه انواع مختلف تبلیغات را از تبلیغات متنی تا ویدئویی و تیزر های تبلیغاتی، تغییرات عظیمی را در خود ایجاد کردند. گسترش اینترنت پرسرعت نیز موردی دیگر بود که نمی توان از نقش پر رنگ آن چشم پوشی کرد. این دو عامل با کمک یکدیگر باعث گسترش هر چه سریعتر وسیله ای شدند که فرهنگ تبلیغات را به طور کلی دست مایه تغییراتی بزرگ قرار داد. یکی دیگر از مواردی که با گسترش تلفن های هوشمند تغییراتی در آن ایجاد شد ساخت کلیپ و انواع تیزر های تبلیغاتی بود. در ادامه به بررسی نقش موبایل در ساخت کلیپ و همینطور بهترین برنامه هایی که میتوان از آنها برای ساخت کلیپ در موبایل استفاده نمود خواهیم پرداخت.

8 برنامه ساخت کلیپ برای موبایل در اندروید

ساخت کلیپ و ویدئو های کوتاه با موبایل یکی از اولین و پایه ای ترین امکاناتی بود که به موبایل ها اضافه شد. تقریبا به محض اینکه موبایل ها قابلیت پخش ویدئو را پیدا کردند یک ادیتور کوچک که توانایی اضافه کردن متن و یا تصویر به ویدئو ها و همینطور کات کردن و بریدن قسمت هایی از آن ها را داشت روی موبایل ها قرار داده شد. این برنامه های اولیه قطعا توانایی ساخت کلیپ به صورتی که امروزه مورد پذیرش عام باشد را نداشتند. اما شروع خوبی برای این ایده بودند که با همین وسیله کوچکی که در دست شما قرار دارد میتوان کارهای بزرگی در زمینه ساخت و تولید ویدئو ها و کلیپ های مختلف انجام داد.

برنامه ساخت کلیپ برای موبایل در اندروید

با گذشت زمان و بهبود در وضعیت سخت افزار تلفن های هوشمند این برنامه ها دچار تغییراتی شدند که می توان آن ها را در سطح بعضی از برنامه های ساخت کلیپ برای سیستم های دسکتاپ مانند iMovie دانست. در ادامه این مطلب با هم مروری به 8 نرم افزار برتر ساخت کلیپ برای موبایل و سیستم عامل اندروید خواهیم داشت که از نظر امکانات با برنامه های سیستم های دسکتاپ رقابت میکنند و میتوانند بهترین امکانات را به شما عرضه کنند. همینطور شما میتوانید به لینک دانلود این برنامه ها دسترسی داشته و به راحتی از آن ها استفاده کنید.

1. برنامه Inshot Video Editor

یک برنامه عالی و ایده آل برای هر دو سیستم عامل Android و iOS که به صورت رایگان قابل استفاده می باشد. این برنامه یک برنامه مجتمع برای ادیت و ویرایش ویدئو و همینطور ساخت کلیپ می باشد که امکانات خوب و متنوعی را درون یک برنامه جمع کرده است. این برنامه به شما این امکان را می دهد که علاوه بر ساخت کلیپ و ویرایش ویدئو، ویرایش تصویر و همینطور ساخت تصاویر آلبومی و مجتمع را نیز داشته باشید.

این اپلیکیشن امکانات زیادی را به شما ارائه میکند. ویرایش و تنظیم کادر بندی ویدیو ها، تغییر سرعت پخش ویدئو، اضافه کردن فیلتر های تصویری، آهنگ و متن به کلیپ از این دست امکانات هستند. همینطور شما می توانید ویدیو و یا عکس خود را بچرخانید و یا قرینه کنید. امکانی که می تواند بسیار مفید باشد.

برنامه Inshot Video Editor

این برنامه رایگان بوده اما به وسیله نمایش بنر های تبلیغاتی کسب درآمد می کند. شما با پرداخت مبلغی نزدیک به سه دلار می توانید نسخه بدون تبلیغ این برنامه را دانلود کنید. اما در نظر داشته باشید که نسخه رایگان نیز تمام و کمال این امکانات را در اختیار شما قرار خواهد داد. نکته ای که میتوان در مورد این برنامه عنوان کرد این است که رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و روان است و امکان استفاده از این برنامه برای هر کسی به راحتی مهیا می شود. شما میتوانید برای دانلود برنامه ساخت کلیپ Inshot از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود اپلیکیشن Inshot Video Editor

2. برنامه FilmoraGo

این برنامه را می توان یکی از گسترده ترین برنامه های ساخت کلیپ روی سیستم عامل اندروید دانست که از طیف فرمت های وسیعی مانند MOV، MP4، JPEG، PNG وBMP به صورت حرفه ای پشتیبانی می کند. همینطور این برنامه یکی از برنامه هایی است که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دارد و بدون پرداخت هیچ وجهی میتوانید به تمامی امکانات این برنامه دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر اپلیکیشن FilmoraGo دارای نسخه سیستم عامل IOS نیز می باشد که می تواند روی گوشی های هوشمند iPhone و همینطور تبلت های iPad نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

کلیه ویژگی های پایه برای ویرایش ویدئو روی این اپلیکیشن به صورت پیش فرض قرار گرفته است. شما با استفاده از این اپلیکیشن این امکان را دارید تا یک ویدئوی یک دقیقه ای با عکس ها، تصاویر منظره، استفاده از لوگو آیکون های مختلف، ویدئو کلیپ های سمپل و همینطور صدا ها و افکت های صوتی مورد نظر خود، بسازید. همینطور شما می توانید تصاویر و ویدیوها را با یکدیگر ترکیب نموده، آن ها را ببرید و یا کراپ کنید، آن ها را به زاویه دلخواه خود بچرخانید، همینطور می توانید برای آن ها از پس زمینه استفاده کنید.

برنامه FilmoraGo

این برنامه ساخت کلیپ این امکان را برای شما فراهم می کند که روی کلیپ و ویدیو مورد نظر خود صدا گذاری کرده و مطالب مورد نظر خود را عنوان کنید، همچنین شما میتوانید از سایر موسیقی ها و مواردی که تمایل دارید برای ویدیوی خود بهره بگیرید. شما میتوانید برای دانلود برنامه FilmoraGo را براحتی از طریق لینک زیر از گوگل پلی انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن FilmoraGo

3. برنامه Videoshow

یکی دیگر از برنامه های پر امکانات و خوب برای ساخت ویدئو های مختلف برنامه Videoshow می باشد. این برنامه نیمه رایگان در دو ورژن Free و Pro عرضه می گردد که شما با استفاده از قابلیت پرداخت درون برنامه ای قادر خواهید بود تا نسخه Free را به نسخه Pro ارتقا داده و آن را بهبود ببخشید. با استفاده از این برنامه ساخت کلیپ شما میتوانید کلیه فایل های دارای فرمت های MP4 و همینطور MP3 را ویرایش کرده و در ویدیو خود استفاده کنید.

این برنامه که در گوگل پلی یکی از بالاترین امتیاز ها را به خود اختصاص داده و در بین چند برنامه بالایی این لیست در حال تغییر است، می تواند تجربه ای فوق العاده از ساخت کلیپ با استفاده از موبایل را به شما ارائه کند که مطمئنا رضایت شما را برای استفاده از این برنامه و هزینه ای که بابت آن پرداخت کرده اید جلب می کند. ساخت افکت های ویدئویی جذاب و همینطور اسلایدشو های زیبا و حرفه ای یکی دیگر از مواردی است که این برنامه را در سطحی بالاتر از برنامه های همردیف خود قرار می دهد. رابط کاربری ساده و روان در ساخت این ویدئو ها و کلیپ ها به شما کمک خواهد نمود.

برنامه FilmoraGo

با استفاده از این اپلیکیشن شما این امکان را خواهید داشت تا با اضافه کردن، افکت های صوتی، استیکر ها و تصاویر زیبا کار ساخت کلیپ را به صورت خلاقانه تری دنبال کنید. همینطور شما این امکان را خواهید داشت که تم ویدئوی خود را عوض کرده، چندین ویدئو را با یکدیگر ترکیب کنید، به آن موسیقی اضافه کرده و برای ویدیوی خود زیرنویس قرار دهید. این اپلیکیشن علاوه بر امکان دانلود از طریق گوگل پلی، برای iOS نیز موجود بوده و قابل دانلود است. شما میتوانید از طریق لینک زیر به نسخه اندرویدی این برنامه دسترسی داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن VideoShow

4. برنامه VivaVideo

VivaVideo را میتوان یکی از معروف ترین و مشهورترین برنامه های ساخت کلیپ دانست، این برنامه که مانند Videoshow از دو نسخه رایگان و پرمیوم استفاده می نماید امکان تولید ویدیوهایی با مدت زمان بالا و همینطور استفاده از کتابخانه ای بزرگ از امکانات و افکت های مختلف را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که میتوان دلیل بالاتر بودن نسبی قیمت این اپلیکیشن نسبت به Videoshow را همین امر دانست.

برنامه VivaVideo

برنامه VivaVideo یکی از بهترین گزینه های موجود برای کار کردن با فرمت های MP3 و MP4 می باشد. این برنامه با بیش از 200 میلیون کاربر فعال یکی از پرطرفدار ترین اپلیکیشن ها خصوصا برای ساخت کلیپ های مورد استفاده در شبکه های اجتماعی است. اپلیکیشن VivaVideo برای هر دو سیستم عامل کاربردی iOS و Android عرضه شده است. این برنامه ادیت ویدئو قدرتمند تجربه کاربری بسیار روان و ساده ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. قابلی درگ و دراپ کردنی که این برنامه به شما ارائه می کند، به شما کمک خواهد کرد تا اسلاید شوهای خوبی را به ساده ترین شکل ممکن تولید کنید که سطح کیفیت آنها با سایر برنامه های مشابه کاملا متفاوت است.

دانلود اپلیکیشن VivaVideo

ادیتور ویدیو این اپلیکیشن قابلیت های خوب و سطح بالایی راب رای کات کردن، کپی و پیست کردن، کراپ کردن و کادر بندی ویدیو ها، استفاده و اضافه کردن ترانزیشن های مختلف و همینطور برش ها، سایه ها و افکت های مختلفی را به شما ارائه می کند. این برنامه از طریق لینک زیر برای نسخه اندروید قابل دانلود خواهد بود.

5. برنامه Vidtrim

این برنامه کاملا رایگان که یک گزینه قدرتمند برای کار با فرمت های MP3 و MP4 میباشد، کلیه امکاناتی که انتظار می رود یک برنامه ادیت و ساخت کلیپ روی موبایل حرفه ای داشته باشد را در اختیار شما قرار خواهد داد. پس زمینه خاکستری تیره این برنامه، دریچه ای را به افکت های رنگارنگ و زیادی که میتوانید از آن ها بهره بگیرید برای شما باز خواهد نمود.

برنامه Vidtrim

شاید در نگاه اول این افکت ها حتی کمی گیج کننده و پیچیده به نظر برسند، اما با کارکردن با آن ها به جذابیت این مجموعه پی خواهید برد. شما از کارکردن با این برنامه اندرویدی حسابی سورپرایز خواهید شد. ایجاد تغییرات در ویدئو ها، افزایش و یا کاهش کیفیت ویدیو اصلی، و یا اضافه کردن ساده افکت ها و همینطور استیکر ها و تصاویری که ویدیو شما را زیباتر میکنند از ویژگی های این برنامه حرفه ای می باشد. برای دانلود این برنامه درست كردن كليپ اندرویدی میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود اپلیکیشن VidTrim

6. برنامه WeVideo

برنامه WeVideo از آندست برنامه های رایگانی است که به صورت معمول برای فایل های MP4 و MP3 مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه در واقع یک اپلیکیشن کلود بیس است، که بر پایه پردازش ابری کار میکند و هر دو نسخه اندروید و آی او اس را ارائه می نماید.

برنامه WeVideo

این برنامه حرفه ای ساخت کلیپ به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه و هرجا با استفاده از خدمات ارائه شده، بتوانید کلیپ مورد نظر خود را با استفاده از تکنیک هایی مانند اضافه کردن موزیک ها، صدا ها، افکت های صوتی، عناوین مختلف و همینطور ترانزیشن های زیبا، و در سریعترین زمان ممکن بسازید. این اپلیکیشن با توجه به ابری بودن و کلود بیس بودن از فضای کمی از حافظه استفاده میکند و این امکانات زیاد به هیچ عنوان قرار نیست حافظه گوشی شما را اشغال کند. لینک دانلود این برنامه کاربردی و حرفه ای در زیر آمده است.

دانلود اپلیکیشن WeVideo

7. برنامه Magisto

همانطور که از اسم این برنامه ساخت کلیپ انتظار می رود، قرار است برای شما جادو کند! این برنامه یک ویدئو ادیتور آنلاین است که به صورت رایگان خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه میکند. این برنامه ساخت کلیپ توانایی سرویس دهی روی هر دو سیستم عامل Android و iOS را دارد.

تصاویر و ویدئو های خاطره انگیز شما با این اپلیکیشن کامل می تواند به یک گنج واقعی تبدیل شود. برای این کار کافی است که Magisto قابلیت تثبیت ویدیو اتوماتیک خود را روی آن ها اعمال کرده، برای بهبود از تشخیص چهره خود استفاده کند، و همینطور افکت ها و فیلتر های زیبای خود را روی این ویدئو بکار گیرد.

برنامه Magisto

گستردگی گوناگون افکت های این اپلیکیشن، با توه به آنلاین بودن و همیشه بروز و آپدیت بودن این محصول، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که میتواند ساخت کلیپ را برای شما بسیار ساده و لذت بخش نماید. شما میتوانید از طریق لینک زیر به نسخه اندرویدی این برنامه دسترسی داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن Magisto

8. برنامه KineMaster

یک برنامه رایگان و حرفه ای با امکانات بسیار زیاد و کاربردی تعریف مناسبی برای این برنامه است. این برنامه به شما امکان کار با طیف وسیع فرمت های MP4، MP3، MVO و همینور JPEG را فراهم می نماید، که برای تولید و ساخت کلیپ با موبایل، یک گزینه ایده آل به شمار می رود.

برنامه KineMaster که به جرات میتوان آن را یکی از قدرتمند ترین برنامه های ساخت کلیپ معرفی نمود، روی هر دو سیستم عامل Android و iOS به خوبی قابل اجرا و کارکرد است. این برنامه ترکیبی از چندین تابع پیچیده به صورت یکجاست. این برنامه امکانات حرفه ای مانند اجازه ضبط صدا از روی آهنگ های موجود در گوشی شما، ضبط ویدئو از روی ویدئو های موجود و همچنین ویرایش آن ها، اضافه کرده عنوان های زیبا و جذاب، اضافه کردن تگ و برچسب های مختلف و همینطور قرار دادن توضیحات بیشتر روی ویدئو قبل از انتشار آن را برای شما فراهم می کند.

برنامه KineMaster

همینطور شما میتوانید افکت های پخش سریع و کند را روی ویدیو خود اعمال کنید. فیلتر های رنگی جذاب نیز یکی دیگر از امکانات KineMaster است که جذابیت خارق العاده ای دارد. برای دانلود نسخه اندرویدی این برنامه ساخت کلیپ میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود اپلیکیشن KineMaster

در این مطلب 8 مورد از بهترین برنامه ها و اپلیکیشن های ساخت کلیپ به شما معرفی گردید. این برنامه ها به صورت کامل رایگان می باشند. اگر شما هم اپلیکیشنی می شناسید که امکانات ویژه ای در خصوص تدوین در اندروید در اختیار ما می گذارد لطفا در بخش نظرات همین مطلب نام آن را قید کنید.

دسته ها
وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

برای ثبت علاقمندی ها، وارد حساب کاربری خود شوید.

یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید